14. nov. 2008

Snuopperasjoner

Hadde ikke tenkt å skrive i dag heller - er liksom ikke helt "der"! Men!

Når naturen har snudd om og hevet tempen fra minus 3 grader i går, til pluss 9 grader i dag, må det noteres!

Registrer at Norges Bank har snudd kraftig, fra markedets dyreste boligrente, til nå den billigste. Det må noteres. Særlig når de heveder at det IKKE hadde noen med mediapress og folkeaskjoner på nettet å gjøre! Neida, dette var helt som forutsagt det - bare at ingen hadde hørt det!!!

(Redigert 13.40 - Etter et aldri så lite hint, så var DnB jeg hadde i tankene - tidlig fort og galt!!!)

Og til sist gleder jeg meg over at en høyremann snudde, tok til vettet, og ga flertall for at en utbedring av en forferdelig vei litt lengre sørpå her,kan finne sted. Mange ulykker og skader blir spart på det. Alternativet var å vente i 20 år, på et litt bedre - eller var det bredere, vei!

Håp om snuing ønsker jeg også finner sted i mitt humør, tillike med en mer hagerelatert Harryfords Hage og Husdagbok-blogg!!!

Det var bare det, jeg tenkte å ikke skrive om! - men snudde vist!!!

Ha en flott fredag!

7 kommentarer:

Villrose sa...

Herfra kan det bare gå oppover :-) Men hagerelatert på denne tiden? Ikke lett. Mørkt før man får letta på baken og beveget seg ut...

RandiF sa...

Norges bank? Hmmm....du mente kanskje DnB?

Harryford sa...

Hi hi hi - den var jammen god! Det var nok DnB ja, som sto for snuingen!

Men nå skinner sola, jeg har helgefri - og går ut for å rette opp vindens herjinger med materialtekka!!! Endelig!

Hagerelatert er det og, for jeg rydder jo opp i det som skal bli en del av havnen!

Ellen Walnum sa...

Se det ja, bestillingen kom (iallefall deler av den), om noe forsinket:-)

Jeg ønsker deg en vidunderlig helg:-)
Stoooor klem fra meg.

Harryford sa...

Den gjorde så Ellea! :-)

Nå har jeg vært ute til 19.15 med hodelykt og spikra! Det gjorde godt! Nå vaffler - så litt seinere røøøød vin!!! (kun 2 glass!)

Huge hug in return!

Linecas have sa...

Sånne dager er no dritt.
Jeg hadde motsatt i dag for første gang på flere måneder.
Renta ja. Jeg er klokkefornøyd. Det betyr at hvis jeg rekker å kjøpe hus nå og så selger huset mitt om en liten stund får jeg både i pose og sek. moahaha!
Hagerealtert. Jeg gjør mitt beste. Faktisk så er jeg flinkere nå forhold til tidligere tider på denne årstiden.
Det e r jo planter i bloggen min, =o

Harryford sa...

Planter - det er jo reine herbariet!!!! Joda jeg ser og leser Line Cathrin - men "talegaven" holder pause!!!!

Håper inderlig at det klaffer med kjøp/salg - fordi du fortjener det! :-) Ha en flott kveld videre!