28. aug. 2009

Knipse sort hull - Og neste år!

Ja, en overskrift skal man ha! Ville bare ta et bilde av bedet på "fjellknausen" (den som går nedover) og som jeg har spadd vekk matjorda fra! Men som en ser, det er ikke enkelt å knipse sorte hul!!!

I går ble det ren "belønningsdag" Jeg var selvfølgelig dønn utslitt etter den "Ut med dampen" greia jeg foretok før møtene i forgårs! Men med de vellykkete resultatene etter minst et års "arbeid" synes jeg å fortjene litt fri! Ok det pøsregnet, men i alle fall!
Jeg ble med fruen til spesialtannlege i Arendal, tannkjøtt, hvilket ikke er morsomt for henne, men det gikk bare godt, og vi gikk på Madam Reiersen og tok oss en lang bedre lunsj! Cæsar Salat med økologisk kylling. Dernest en tur på Felleskjøpt for innkjøp av potethakke! ;-)

Og som ikke det var nok (den reklamen sitter godt!!) møtte det opp en speidermamma som faktisk var - er - speider, og tilbød seg å hjelpe til!!! Er det mulig, toppgevinst i lotto blir puslete i forhold!

I dag, jordgraving igjen - skal tro om "til uka" blir ”denne uka” for sprengemannen!!! Har ikke sett noe mer til ham!

Ps Blir liten tid til blogglesing, eller i alle fall å kommentere, men jeg ser at serien "Neste år" går - - - jeg skal også til Neste år - kose meg i haven! :-)

.

Ingen kommentarer: