11. sep. 2008

Smilies, hagedrømmer og trøtt!



Litt for øyens lyst! Har vist bildet før, men tar det opp igjen, fordi jeg har det i tankene når jeg tidvis tenker på nyhagen! Det blir et par små - pytter - med vann, og denne er jo bare helt skjønn! men "pytt" i den størrelsen, blir det ikke plass til!!!!


Ellers har det vært en ny dag med HTML fustrasjoner, har vel fått til noe, men jammen er det langt igjen! Boka har blitt litt bredere, bilde i toppen noe smalere, teksten noen mer sentrert, litt fargenyanser - diskrete saker alt sammen!
Men dagens dessidert største utfordring har vært Smiliesene! Flerfoldige timer av dagen - inimellom i alle fall, har gått med!
Prøvde leeeeeenge "HildeG`s metode", da den synes mest proff, men måtte gi meg! Det funka ikke, for meg!

Så var der "Racmosa sin metodes" tur, og den smalt inn på første forsøk! Herlig, eller så hadde jeg sovet dårlig i natt, som om det skulle være noe nytt
Litt tungvinnt metode er det, men i "nøden" ........::!!!

Resten har jeg glemt!!!!! Det er altfor seint på kvelden for meg å skrive, det er morningene som gjelder her!!!!
.
.Nå . . . . .

Alle sammen!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Så koselig at du er å finne i bloggverdenen, håper alt går smertefritt fra nå av :)

Pen layout og nydelige bilder!

Signe sa...

Ikke verst å ha fått til smiliser, det er mer enn hva jeg har klart. Skal prøve......snart....tror jeg, men neppe i dag.

Den pytten du har lagt inn bilde av var riktig fin, men det er vel ikke mange som har plass til en av den størrelsen i hagen tror jeg. Håper du legger inn bilder av dine pytter etterhvert.

Harryford sa...

Hei Ingrid!

Jammen glad for at du fant meg her og!
Tenkte på deg, når jeg var nede i Løkster sist helg!!!

Joda, layouten får være nå, og så får jeg konsentrere meg om innhold!!!!

Harryford sa...

Ja Signe, det blir bilder, - etter hvert - når jeg setter i gang. Hagen står liksom på dag 1, her nå! Alt skal forandres - - - - - skal bare bygge om huset totalt først!!!!!

Signe sa...

Da virker det som du har nok å henge fingrene i en stund frammover :))