10. sep. 2008

Datanerd in spe!

Båten er levert, kunden og vi er fornøyd ! Han for å få båten, vi desto mer for å bli kvitt den!!!! (3 år med av og på jobbing blir for lenge, maks et år for kommende - hvis det blir noen) Båter i Sjøen messa infridde ikke helt, men det er da noen navn på mulighetenes blokk!

Har sommerferie!!!! Det øser ned! Var i Danmark fra fredags morgen til søndags kveld - kom hjem 02.30! Diabetestur til Rønbjereg huse, litt sør for Ålborg, badeland! Har sjelden vært så rein!!!!

Mandagen satt jeg klistra til skjermen, hadde datanerd på besøk, han fiksa opp div småplukk! Selv brukte jeg hele dagen på å få til ingen ting - - den forbaska HTML greia!!!! Må jo være lynende intelligent jo!!!

Synes jeg har gjort en genistrek, som kallte dagboka for Hage og Husdagbok, med undertittel dets innhold!!! Tenk nå er det ingen "strenge - men rettferdige damer" som passer på meg!!!! Litt som å flytte hjemmenfra!

Jeg er kjempglad for at så mange nettvenner har funnet frem til boka mi, "verden er ikke så stor alikevel"! Jeg kommer til dere og, må bare rå meg litt om!

Rakk så vidt å nevne at jeg fikk hageplan fra Anneli, før "jordskjelvet" - og den skal jeg komme tilbake til - er så fornøy!!!

Men litt praktisk, og jeg gjør som før, spør ut i lufta! - Er det mulig å få inn noen Smilies her i dagboka??? - - - og i komentarene!
- og er det mulig å gjøre noe med de "ubrukte sidefeltene i boka" - - noen staudebedd kanskje!

Så får jeg fortsette med speideren, har holdt på å forberedt siden 08.00 i dag - med noen avbrudd!!!

Komenter i vei da!!!

18 kommentarer:

Anonym sa...

Heisan! Se det - der var det åpnet for at jeg også kan kommentere!! *jippi*
Min blogg er av annet "merke", det var derfor det var litt plundrete. For øvrig er jeg redd min blogg er for lite hagerelatert til at den kan ligge på hageblogg-lista. Men du er hjertlig velkommen likevel! :-)
PS - du var ikke særlig heldig med ferie-været da.... ;-)

Marit sa...

Jeg tror ikke det går an å få smilefjesene inn i bloggen foreløpig, men det kan jo gå an siden kanskje. Jeg er ingen datanerd, så jeg skal ikke påstå noe som helst *blunke* Jeg savner smilefjesene jeg også...

Harryford sa...

Bra du fant inn Inghild! Dine komentarer er kostlige!

Finner jeg din blogg, er det ikke umulig jeg stikker innom! - Er det opera!!!

Harryford sa...

Hmmmmmmmmmmmmmm!

Ante meg det Marit!!!! Vel, en venner seg til alt - nesten!!!!

Anonym sa...

Bare klikk på navnet mitt (i kommentaren) (kjempelett ikke sant?)

Harryford sa...

Letter kan det ikke bli! Det var ikke opera, men strikking ja!!!!

Vel det er ikke min sterke side, men jeg vil ikke unnslå at jeg har heklet et sengeteppe en gang!Tral la la!!! - - -Hva de tidlige 70åra fikk en mann til å gjøre!!!!!
- Anastasia var kule!!!!

Anonym sa...

Blir friheten for påtrengende, kan jeg godt pirke litt på deg, hvis du vil! hahahahaha!
Grattis med fin blogg, John :-D
Britt Åse

Anonym sa...

Hallo der øst i nabofylket og gratulerer med ny blogg. :-D

Harryford sa...

:-D Fikk meg en herlig latter der Britt Åse! Flott komentar! Hyggelig at du stikker innom!

Harryford sa...

Takker for det Øyhovoft! Jeg følger nå litt sånn med på dine hage"puslerier" og! :-)

ASSA sa...

Du spør om:
"ubrukte sidefeltene i boka"
Markblomst sin "Moseplassen" har en god forklaring på hvordan du gjør tekstfeltet bredere.

Harryford sa...

Supert Assa! - jeg tar en kikk!

Ps Jeg har mange planter i hagen som har sin "opprinnelse" fra ASSA! :-)

potentilla sa...

Ja, det er litt krise med smileymangelen,men du får slenge en haug inn i ropeboksen du også..

Unknown sa...

Heeey! Så kult bilde da! Ja nå gleder jeg meg til å lese hva du har å si... usensurert. ;-)

Harryford sa...

Usensurete Hi hi - det var det da!!!!!

Fint du likte bildet!!!! Leste forsten det du skrev om operaen, og jeg har hørt flere lignende komentarer! Seinest en i dag, men det gikk på finishen på trearbeidet!(en "båtbyggerbedrift")! som har laget den!
Langt under "vår" standard - selvfølgelig!!!

Anonym sa...

Usensurert.. Aj aj nå vet de ikke hva de har gjort ROFL! =)))
Moseplassen har jeg enda til gode å besøke for tips. Men så langt har jeg greid meg bra på egenhånd synes jeg. Må ha smilie roperten ellers blir den så ssccchedeliii.
=))))
Smask!

Anonym sa...

Hva i hula jeg ble anonym. Vakke meninga. Snakk om surrehue fniis

Harryford sa...

Anonym - ikke det første jeg tenker på når det gjelder deg!!!!