15. sep. 2008

Ferie fortsettes!

Helgen over, guttene sendt på skolen, og min "sommerferie" del 3 fortsettes!

Helgen gikk med til forkjølelsespass og indretjeneste, fruen jobba. I mellomrummene satt jeg på pc`en. Skulle ha tegna mere hustegninger, men har trøttna, så det var altfor lett å svitsje over på bloggen. Gøyere, men summen av utførte saker der, er lik tegningene her - omtrent NULL!!!!!

Mandag, nå orker jeg ikke å sitte inne lenger, går ned i garasjen for å rydde meg frem til noe snekkerverktøy, som befinner seg bak/under et titalls sykklevrak!!! (ikke mine!!!) Jeg får prøve å fortsette på denne never ending storry, vinduene!!!! Er vel et år siden jeg tok et tak sist!!!!

Litt uvant med fri - nå - kommer liksom ikke i gang!!!!

Ha en fin mandag, får se hvor lenge jeg klarer å holde meg unna her!!!!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Er også hjemme i dag og skal liksom gjøre en hel masse. Men har ikke reist meg fra sofaen enda.. hekkesaksa skriker fra drivhuset. Men jeg bare skrur opp volumet på tv`en.

Villrose sa...

Velkjent "problem", det der! jeg jobber, jeg. masse å gjøre. Men blogger må titt og ofte inspiseres (*rødme*)

Therese sa...

Noen dager er bare sånn :) Det ble vel vi enige om Harryford ;)

Harryford sa...

Hi hI - Vi ble vissst det Therese!!! Fort glemt når det gjelder en selv!!!

Vel, vel, noe ble da gjort - etter hvert! - Hadde bare noen små "sprekkk" hva bloggen angår!!!