14. sep. 2008

Hustegn. forts. - Avbrutt speidertur.

Ja slik ser nå tegningene til "drømmehuset" ut. Dette er tegninger som skal til komunen, noe forenkla. Bildene blir noe store for skjermen når de åpnes, har ikke helt finni ut av det ennå. Men reduser til halve med "forstørrelsesglasset, eller Ctrl + eller helst minus (-) da, så blir det plass på skjermen.

"Noe" forandring fra "Orginlhuset"







Planløsning for Nyhuset







1. etasje i større format


Kuuul trapp!!! Den blir en utfordring!!!




2. etasje i "storformat"








Jeg har jo prata om dette så lenge, så nå var det tid og anledning . . . . til å vise tegningene, - som jeg har holdt på med et halvt år!!!!!! Slik at dere som stikker innom jevnlig, ikke skal tro at jeg er en av disse som kun lever livet i den virituelle verden!!! - - Skjønt det er jo ikke slått i en spiker ennå!!!!

Speiderturen ble avbrudt for minsten og meg, forkjølelsen var nok ikke overstått riktig ennå, skjønt formen hans var god i går kveld! Ja, så da ble det en natt i køya alikevel da!

I dag, mere tegning, hente storspeideren m.flere, steke elgstek, ha litt ferie!!!

Om ikke så lenge, noen dager eller så, skal jeg legge inn noen bilder av hageplanen!!!! Det er mye gøyere!!!!

Ha en fortsatt fin søndag!





.

4 kommentarer:

Relimon sa...

Gleder meg til hagetegninger!

Anonym sa...

Jøje meg, så flott! Utrolig at det kan være samme huset!

Harryford sa...

Det gjør jeg og Racmosa! Må studere litt scanningsteknikk først, men om noen dager nå, er de klare!!!!

Harryford sa...

Hmmm Ja fremdeles er det samme huset - - de derre snekkerene er seine med å la høre fra seg. Skulle ha hørt noe før helgen med!!!!!