8. sep. 2008

Ny blogg, nytt hus, ny hage!

Noe ganger skjer alt på en gang, - og det gjør det vist for meg nå! Overskriften er til fulle dekkende!

Vertskapet på Hagegal, hvor jeg har "leid" en 3 års tid, sa opp kontrakten, og jeg måtte ut på leiemarkedet igjen! Med meg tar jeg Hagen og huset, med dets innhold.

Det er spennende tider jeg går i møte, huset skal bygges helt om, og det samme skal hagen! Pytt pytt!!!

Håper jeg også i denne bloggen skal treffe gamle kjente fra Hagegal! Komentarene deres har alltid vært meg til glede og nytte, håper mine kan være likeså!

Så da er det vel bare å gå i gang da!!!! De tekniske utfordringene ved denne bloggeleiligheten står i alle fall i kø!!!

21 kommentarer:

Randines hageblogg sa...

Gratulere med ny blogg Harryford, du har vært savnet!

Harryford sa...

Takk for det Randine! Du fikk den første komentaren i nye Dagboka!
Sitter her og prøver meg frem, skulle gjort annet men!

Lilly sa...

Gleder meg til å følge med hva som skjer hos deg. Du har vært savnet!

Harryford sa...

Takker for det Lilly!
Sitter her og plundrer med teknikken!!! Altså, alt ved det vanlige!
Må se å finne meg noen ordentlige smilies!

Christine sa...

Der var du ja!Det er bra - regnet med at du ville følge over....

hajal. sa...

Kjempeflott at du og er med i laget over i den "nye bloggverdenen" !
Gratulerer !

Alexia sa...

Gratulerer med blogg!! =) Dine betraktninger settes stor pris på, så det er bra du er med inn i denne verdenen også *klem*

Marit sa...

Jeg har bare ventet på at du skulle "konvertere" ;) Jaja, da er alt i orden. Det er jo kjempekoselig at du har laget deg en ny hagedagbok, John! :)

Harryford sa...

Takker for velkomsten - dette er jo koselig allerde! - - - - -
Men hvor er det blitt av smilisene nå da!!!!

Herdis sa...

Prøver å venne meg til dei nye bloggane, det er liksom ikkje heilt det same..... Vart glad da eg såg ditt navn på lista i dag, harryford! Nå kjenner eg at det snart fungerer dette her!!

Harryford sa...

Takk det samme Cherrie! (Smilisene får vente. Liker ikke de blå!!!!

Marianne sa...

Så koselig at du også har fått deg blogg. Da blir jo alt nesten som før da :) og morgenkaffen blir nesten den samme!

Harryford sa...

Håper det Marianne!!!
- ja det er flaut, men jeg er litt usikker på hvem av Mariannene dette er! Hjelp!!!!

Anonym sa...

Det er Marianne på Rasta, Lørenskog :) Ivrig leser av hagedagbøker/blogger, men har ingen selv, foreløpig :)

Harryford sa...

Hei Marianne!

Hyggelig at du stikker innom! Gjør det ofte!
Ser at du ble logget inn som Anonym nå - var det på spøk, eller har jeg surra det til!!! Har du lest dagboka mi før, vet du jo hvordan jeg er! :-) Må se å få noen smilies her, må da vær mulig eller!!!

Dagbok anbefales, får liksom tenkt litt over hva en har drivi med da!!! (ja for de som trenger det da!!!)

Sigrid sa...

Godt å se at du er i gang igjen :-)
Jeg jobber med å få til en blogg jeg også etterhvert.

Harryford sa...

Hallo Sigrid!

Dette blir bare kosligere og kosligere det!!!!
Hils "landbruksmekanikern"!

Dessuten har jeg fri idag!!!!!

Ellen Walnum sa...

Å nå ble jeg glad:-)!! Over at du har fått deg blogg. Jeg skynder meg å legge deg til i listen min så jeg kan følge med når du har skrevet en ny betraktning. Elsker betrakningene dine!:-)

Anonym sa...

Ikke meningen å legge det inn som "anonym", men det skjedde noe på dataen her på jobben (et lite opphold i telefonstormen).

Harryford sa...

Hyggelig Ella - og det samme til deg!!! Det kommer i alle fall ikke å mangle på "betraktningsemner" i året som kommer! (starter ikke året nå!!!)

Harryford sa...

Denne "teknikken" Marianne :-)