29. sep. 2008

På`n igjen!

Så er "sommerferien" over! Uhuuuuuh!

3 uker fyllt av komunale skjemafustrasjoner, altfor mange timer ved pcèn, og deilige timer i sol, med garasjevinduene! Alt i alt - ok - ja herlig - sett "bakover"!


Joda jeg kom i en slags mål med vinduene, det tok selvfølgelig mye mer tid en jeg trodde - alt i rute i så måte!!!!

De har her på bildet fått det første grunningstrøket med maling, og ytterligere 2 må til. Veggen trenger en omgang med rødt også! Forbedringen er "slående"! Ref. "førbildet" litt lengre nede!!!


Nå gjenstår hjørnekasser som mangler luselister. Så må jeg få tak i ei brukt ytterdør på 1x2 meter, venstrehengslet. Litt vrient å finne disse v.hengsla!
Det meste på garasjen er brukte materialer, vinduene er gamle som jeg har bygd om.

Hovedportene trenger å rettes opp, de den har sigi litt. Dernest var det den evindelige dreneringen og tilfyllingen, på bakveggen. Der skal det fylles nesten opp til takrenna!!!

Mandag morra, og på jobb igjen! Utejobb til alt overmål. Rep av ei seilskøyte som ble påseilt under en regatta, i løpet av Trebåtfestivalen. Et par hundre timer, tipper jeg!!! Håper det kan bli noen timer/dager fri innimellom, mens vi venter på materialer etc!!! Det mangler ikke på oppdrag her hjemme i alle fall!

Nå fyring, men grøt slipper jeg, ungene har høstferie!!!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Det skrider framover, ser pent ut også.
Ha en fin dag, John. Vi får høstferien først neste uke.

Marit sa...

Her er det også fyring. - 0,5 halv åtte i dag og hvitrimet. Du slipper nok det en stund enda, som bor så langt sør ;)

Alexia sa...

Det er så deilig når ventende prosjekt er ferdige ikke sant? Flink er du! :D Jeg har iallefall funnet ut at det hjelper på prosjektfremskridelse at man skriver det ned - i så måte er dagboka gull verdt ;)

Anonym sa...

Så fint det ble med vinduer! :-)

Ha en fin uke!