22. okt. 2008

Lite energi!

Det går på lavenergi for tiden! Det til tross for at jeg putter i meg høyenergimat!!!!

Mandagen var det et vær som kunne gjort syndefloden misunnelig, øs regn, vind, og nesten ikke lys! Var hjemme og sløva!

I går tirsdagen, var været bedre. Til dels sol og ikke så mye vind, og til alt overmål hadde jeg noen timer med betalt arbeid! Det får jeg i dag og!

Går tungt på småspeideren for tiden, enda en slutta. Det er ikke lett å konkurrere med hest og trail! Det skulle vært "ja takk begge deler"!!!
Den faste høst-overnattingsturen fra en fredag til lørdag, måtte droppes. Det fantes ikke noen helg hvor alle kunne komme! De har travle foreldre!!!

Rydda litt i vedbua i går, må snart ta den stor sjauen, og kappe opp å lempe inn veden som skal brennes i vinter!

Det var det hele!

Ps Det er visst midlertidig dårlig med blogglesing også!

6 kommentarer:

Mokki sa...

Uka har ikke vært mye å skryte av hos meg heller gitt :) Lite gjort og enda mindre tiltak - jeg håper på en bedre uke neste uke!

Røsslyng sa...

Vi er vel mange som føler for å gå inn i en slags dvaletilstand nå når sommeren er over og høstmørket med tilhørende drittvær henger over oss.
Energien kommer nok tilbake skal du se! :)

Ellen Walnum sa...

Jeg synes nå at det å gi etter for giddalausheten sånn av og til hører med til det å ta vare på seg selv:-) Vi trenger det innimellom.......

Harryford sa...

Dagen over, speideren gjennomført, bra fremmøte - humøret stiger!!!

Herdis sa...

Meir moro å gjere ein innsats for fellesskapet når nokon set pris på det ja. Stor honnør til frivillige som gjer ein innsats for ungane våre! Håper energien kjem seg, her har lågenergitilstanden blitt den normale.

Harryford sa...

Det er sant Herdis!
Jeg har vært noe opgitt over noen av småspeidernes foreldre, og det tar en noe "ned"!!! Men tror det går seg til nå!

Lavenergi til daglig - hmm tja, er kanskje ikke "så farlig" hvis energinivået var vel høyt tidligere!!!!Jeg synes du rekker å gjøre mye jeg!!!!:-)