14. sep. 2009

Fin tur - Godt valg

Ja det var et godt valg å dra sammen med de søte små på kano og overnattingstur i helgen! Været var strålende, tillike med speidere og ledere!

Som det sees av bildet var kursen kanskje ikke helt strak, men vi kom til slutt til nesten samme punkt, noe som minner meg om årets/dagens valg!

Hva det angår, kan jeg ikke unngå å minne om Kennedys ord "Spør ikke om hva landet kan gjøre for deg. . . . "- - - jeg regner med dere kan, og tenker på resten! Uansett - godt valg ønskes!
----------------------------------

"Hagen" - jeg flyttet 12 tonn med sprengstein, i trillebår, på fredagen - før turen - dette for at graveren som skulle ta de store steina - som sprengmannen ikke fikk delt nok - kom. ( ja for det billaset med stein måtte selvfølgelig havna over de graveren skulle løfte vekk!) Vel, jeg rakk det, han kom, - og klarte ikke en dritt - maskin til 500000 - og klarte ikke en dritt! Fy flate så sinna jeg var - inne i meg! Nå skal jeg ut og ta de sjøl - med steinslegge og spett!!!

Været er fint i alle fall!

4 kommentarer:

Ellen Walnum sa...

Hihi....så deilig at det faktisk dreide seg om et annet valg:-)

Så fint at dere fikk en fin tur da!

Harryford sa...

"Det" valget ga mage flotte minner!
- gårsdagens - ja det gjenstår å se!

AnitaH2 sa...

Litt bekymret for deg og de steinene, jeg?

Harryford sa...

Takk for det Anita - hvis en skal takke for bekymringer! ;-) Men det gikk bra, skriver noen ord om det i dag!