1. mars 2009

Jøss Mars alt - og Situps!

Den gikk kjapt denne måneden! Forsvant i "hjemmetjeneste" og tegning.

Det er tid for oppsummering av denne koret månedens situps, og for egen del har det gått smått, men jevnt! Resultatene synes å utebli fremdeles, så der bør nok intensiveres!!!

Jeg har fremdeles tanker om motivasjonsgave, men ligger etter skjema. Jeg har ikke vært noe særlig i "snekkerbua" denne måneden. Først var det for mange kuldegrader, og så tok tegningene resten av tiden - og "tankekraften"!

Men hold ut, den kommer! - - men til hvem? Jeg lar dere nå et par dager rapportere inn de endelig tallene for mars. Deretter kommer "kommisjonen" sammen og foretar et valg!

De jeg har på lista er:

Alexia . . . . . . . . . . 60
AnitaH2 . . . . . . . . . 50
Annsi . . . . . . . . . . 950
Charlotte
Christina
Frøya Heidi . . . . . 710
Harryford . . . . . . .460
Heltpåjordet . . . .1080
IngridE . . . . . . . . .240
Maria . . . . . . . . .1200
Miamaria . . . . . . . .40
Nefertiti . . . . . . .
Red Hobbit . . . . . 810
Sigrid
Taleia . . . . . . . . .
Villrose . . . . . . . . 750

Fler som vil være med!!!

--------------------------------------
Fruen på jobb, før hun gikk lempet hun til meg en pose med fyste ”nedre lårhals elgbein” med kjøtt på! - Lag middag!!!!! - - - Suppe – Gryte???


.

15 kommentarer:

Mari Anne sa...

Her er endelige tall fra Eidsvoll. Det ble hele 1080 sit-ups. Det blir stadig tyngre å motivere seg for den daglige innsatsen. Hadde det ikke vært for at det skal innrapporteres...

God middag.

Ellen Walnum sa...

Ja mars er vårmåned okke som! Ingen situps her......kroppen vil ikke!.....nytter ikke å overtale den heller.......

AnitaH2 sa...

Det ble ikke noe mer her i februar. Så da ender jeg på 50. RØDME!!!
Men jeg tok 20 for i dag, før jeg svarte deg... ;-) Det er nok lurt med innrapportering, ja! Mars blir måneden da vaskebrettet kommer til syne!
Og jeg tar bølgen for Heltpåjordet!!!

Harryford sa...

Mottivere Mari Anne - 1080!!!! ;-)

Vi får "kose" oss med de en måned til - vel!

Godt da at hodet står til gull Ellea! - og at du har fått igjen varmen etter norlandsturen! :-)

50 blir notert Anita, og tenk for et utgangspunkt du har for mars! ;-)

Mars blir de "små bølgers" måned, istedenfor de store dønninger som nå befiner seg på mavnes nedre del!!!

Bølgen for dama på jordet! ;-)

Anonym sa...

Jeg er enig med Ellea; mars er vår. :D Måtte du få en flott vårmåned der i øst. :)

Harryford sa...

Jo mars er vår Øyhovoft! Skjønt det ser ikke slik ut i skrivende stund, med snøbyger og gråvær! Men så er det jo bare den 1. da!

I drivhuset blir det Kanaristemnig - når sola er fremme! :-)

Miamaria sa...

Hm. Det ble med de 2x20=40 på meg. (Det er likevel sikkert mer enn i hele fjor tilsammen da!) Men nå er det ny måned så da kan man jo gjøre et nytt forsøk...

Maria sa...

Innrappoertering er smart - selv om februar bar preg av en influensarunde jeg godt kunne vært foruten. Men det ble 1200 på de tre ukene som "virket". 30 om morgenen og 30 om kvelden :-)

Ingrid E 's hage 630 moh sa...

Har hatt problemer med motivasjonen i februar jeg også, så det har blitt med de vi tar etter spinningen på onsdagene. Siden jeg deltok tre onsdager blir det tilsammen 240 situps på meg i februar. Satser på å komme sterkere tilbake i mars :-)

Villrose sa...

Regnet sammen, ble det 750 situps i februar!

Belønning nok for meg å bli motivert her inne ;-)

(Reiser bort på ferie en uke fra tirsdag, så da blir det så som så med starten i mars. Kommer styrket og inspirert tilbake, håper jeg!)

Annsi sa...

Denne uken ble det 250 situps, har som rutine å ta dom før jag legger meg. Gubben ler godt, ser "ferdig " ut når han legger seg litt senere...
Totalsummen for februar ble 950 stykk!
Er litt forundret og stolt over meg selv!
Klem til alle energiske folk rundt i landet. :-)

( Ble vist litt tullete og dobbelt her...)

Red Hobbitt sa...

810 totalt denne mnd. Ramla helt ut mot slutten av måneden. Blir gjerne med på en mars-runde også.

Mari sa...

Hvis det er greit vil jeg gjerne være med også. Litt mer motiverende når en er flere som er med ;) Prøvde å ta noen pushups ista, der må det også gjøres noe...

Harryford sa...

Flott at du gjør et nytt forsøk Miamaria! 10 stk daglig, og det blir fort "hundrer" av det! :-)

Influensa, jo takk, fikk min del i den!!! Men 1200 er jo helt - dronning da! ;-)

Hm spinning IngridE - høres ikke bra ut for kneet mitt - men ditt er er jo ungt og friskt! 40 er nesten 10 om dagen, så det må være bra for magen - og ryggen! :-)

750 var en knallstart Villrose! Ligger an til å tukte både Anne, Maria og Annsi!!!

Klem tilbake Annsi! - Sett nå av energi til gubbens nattaklem i alle fall! ;-)

Det er flott Mari! Klink til i Mars! - Hmmmm push-up, er det noe som heter det og!!!! ;-)

Alexia sa...

Situps ja....det ble 60 i uka som gikk. Forhåpentligvis kommer man sterkere tilbake...;D