18. nov. 2008

Bølgeblikk!

Overskriften er ikke et utslag av for mye bløt "fuktig" vin, ei heller en dypere kikk inn i bildet over! - - - men henspeiler på takplater med samme navn!

Jeg var nemlig så heldig at en kompis borte i gata hadde noen galvaniserte bølgeblikkplater jeg kunne få. De skal brukes til taket på materialskuret! Heldigvis får jeg si, hadde jeg ikke noe "lager" av bølgeblikkplater!!!! Det står for meg som "skrotsamler" av verste sort, når en har lager av sådanne!!! ( lykkeligvis tenker ikke alle slik!!!)

Jeg var sliten og trøtt etter "jobbehelgen" i går ettermiddag! Men litt ble nå gjort, foruten besøket hos kameraten, ryddet jeg en par kvadratmeter i garasjen! Da er det bare 43 kvm igjen!!!

Pussig nok er både materialskuret og garasjeryddingen hagerelatert! Det første for å "komme ned til bakken" der den stille plassen under bøken skal bli, og det andre for å ha en plass til å bygge drivhuset!
Ehhh - - ja, - jeg - "slang det tilfeldig ut - som en innskutt - urelativ bisettning" her om dagen - for fruen, - det med å bygge drivhuset i garasjen - nå i vinter!!! - - - Åja, ja ja - var svaret på det?????? Tror det var en aksept!!!!

Ok, nå nærmer det seg fyring, har holdt på en times tid med å lage innkalling, forberedelse og hjemmeoppgave til småspeiderne! Skulle vært sendt i går men!!!

Ps Disse Memene som er "inn i tiden" er morsomme - men jeg har visst ikke tid!! Eller tar meg ikke tid!!! Meme, måtte slå det opp, et fantasiord, eller - 2 ord blir til ett!! Uansett helt "selvforklarende var det ikke!!! Og retteprogrammet hadde ikke "hørt" om det!

Jeg satser på å si/ønske - en fin tirsdag! - - Noen som Memer noe om det??? ;-)



.

2 kommentarer:

Trine sa...

En fin tirsdag ønskes deg også. :-) Hyggelig med en liten runde i dagbøkene, sammen med morgenkaffen om morgenen.

Harryford sa...

Tirsdagen blei grei Trine! Holdt på ute i garasjen, rydding, til kvart på åtte, da var det inn og jakte på kjærligheten!;-)