5. mars 2009

Det holdes vinterferie!

Det har vært lite bloggføring i det siste - men jeg har vinterferie! Ja for jeg forbeholder meg retten til holde vinterferie, tross min "status" som hjemmeværende! ;-)

Har vært et par dager på Gautefall, og er nå hjemme for at guttene skal få sin "hvile" - dvs. spille pc! - For at fruen skal tjene noen penger! - Og for at jeg bare skal kose meg med sommerblomst planlegging! - og nabovarsel, det siste kommer jeg tilbake til!

Slik var det - ja kommer tilbake på mandagen med "trekning" av motivasjonspremien for februar måned! Hva den er aner jeg ikke ennå, men regner med å begynne i ”snekkerbua" til mandagen!!

Til det, ønskes alle som kan og har ferie, å ha en riktig fin uke! - og det samme til de som ikke - kan og har ferie! Skulle vel bli til alle det! ;-)

Ps Snøen smelter i et ufyselig vær her! - Men på fjellet var det strålende sol! Deilig!


.

6 kommentarer:

Merethe sa...

Snøen smelter sakte her også, men det fylles på etterhvert...ha en flotters dag.

Unknown sa...

Vinterferie ja.. neida. Her jobbes det. Får se om jeg kan ta litt ferie til påska heller, så blir det mere hagearbeid.

Anonym sa...

God ferie, ja. :D Her nytes de siste dagene av en ferie som har vært svært god.

Snøen har vært borte en tid her, men også vi har ufyselig vær i dag. Skikkelig vindig og surt ute; i dag blir det innendørseferiering.

Ellen Walnum sa...

Her har det ikke vært noen vinterferie. Har vært i Tromsø der det var både mildere og bedre vær enn her:-)

Anonym sa...

Vinterferie?? Hva er det?

Bare innom for å si hei til en god venn og ønske deg & dine en riktig god helg!

Harryford sa...

Sett på makan - uforskammet - ikke svare på komentarene - - - men der holdes vinterferie - så!!!
Det er bare såååå deilig å si det, siden jeg knapt har hatt vinterferie siden jeg gikk på skolen! - I forrige årtusen!!!

Snø, jo takk! Fikk 15 nye cm i dag!!!

Skulle gjerne vært en "vårtur" i Tromsø ja! ;-)

Vel, fortsatt riktig god helg til deg og Inghild - og til dere andre!