13. okt. 2008

Fundamenthøst!

Nei overskriften er ikke nok en av mine skrivefeil! Men en "morsomhet" myntet på at jeg en "ikke gjøre noen ting søndag" - i alle fall fikk revet tre-fundamentet, til glassdrivhuset. Det som blåste ned i januar!!! Ting tar tid! Der som det drivhuset sto, skal det om et år eller 2 være bart fjell med "alpinister"!


På fredagen hadde jeg bange anelser for denne helgen, men tok gledelig feil, den ble riktig fin - på sin måte! Charlotte slo an tonen med sin lille "oppmerksomhet" fredagskvelden! - noe som ga vellyd helgen igjennom! Det skal ikke alltid så mye til for å løfte en ut av "myra"!!! Koselig var deres komentarer på mitt famlende ordbilde og!

Nå, derimot, er en mindre poetisk mandag her animal smileys med "de faste postene"!

Teeenageren kom hjem i 4 tiden igår, hadde vært på Kretsspeiderkonkurransen Sølvøksa hele helgen, og var dønn utslitt. - Men lykkelig - han og kameraten vant!!!
Han har i flere år iritert seg over at det bare er "de store" som vinner . "ja se det sa jeg, nå er du en av de store"!!! - - - "Det har ikke noen med saken å gjøre" hette det nå, "Det er kunnskap som gjelder"!rolleye smileys
Trøtt var han og, bekymert for at han på tennårings vis ikke hadde fått sovet nok, etter 2 korte netter i telt! Jeg anbefalte senga, men det var det ikke noe vits i - sa han 3 minutter før han sovenet på soffaen!!!!



Jeg og Sonny prøver igjen på et høstbilde, ok - det går vel!











Nå en liten pause - før fyring - grøt - ......... osv!

.

3 kommentarer:

Charlotte sa...

Nei hvorfor skal en sove i senga, når en kan sove på sofaen? Helt enig med han der.

Ellea sa...

Jeg synes du og Sonny gjør det riktig bra jeg:-)

Harryford sa...

Sove ja - Stønn - klokka 16 sovne 12 åringen, og sov over hele korpsøvingen! Våkna nå klokka 20.15.....!


Sonny og meg - !!!!! Jeg skulle vel heller bruke Sonny til det han er best til og ikke disse macro greiene, men!!!

Forøvrig går tankene til Sonny og Chers noe turbulente forhold i 60 åra!
Ta en titt på denne snutten her fra 1965!!! Hva som har forgått på hotellrommer før opptaket vites ikke, men det er noe rørende naivt - ekte, sjarmerende med det!

http://www.youtube.com/watch?v=9hGlYT38DZY&feature=related

Må kopiere og lime litt da men!